Nevidím tlačítko Zrušit objednávku na dd.mm.rrrr:
- objednávka pravděpodobně obsahuje výrobky, které bylo potřeba objednat s předstihem. Takovou objednávku je potřeba zrušit do termínu, do kterého musely být výrobky s předstihem objednány.
Nedaří se mi přihlásit, i když zadávám správné přihlašovací údaje:
- smažte soubory Cookies - jedná se o dočasné soubory, které slouží pro načtení stránky dle naučených konfigurací. Smazáním souborů Cookies docílíte otevření webové stránky v základní nastavení.
- Soubory cookies lze smazat po kliknutí na symbol zámku v adresním řádku vyhledávače, vedle adresy objednavky.pekarnavacov.cz
- pokud jste špatné heslo zadali více než 10x účet se Vám zablokuje a je nutné kontaktování obchodního zástupce naší společnosti nebo telefonní číslo či email IT podpory níže.
- pokud problém přetrvá, kontaktujte naší IT podporu na telefonním čísle 384 971 147 (PO - PÁ 8:00 - 16:00), nebo formou emailu na it@pekarnavacov.cz
Vyhledávač hlásí, že doména objednavky.pekarnavacov.cz není bezpečná, že certifikát je neplatný:
- Doména je samozřejmě opatřena platným certifikátem a je bezpečná.
- Tato hláška se může zobrazovat, pokud používáte ve svém počítači operační systém Windows 7, jelikož pro Windows 7 skončila již podpora aktualizací
- Také se může tato hláška zobrazovat, pokud nemáte aktuální verzi internetového prohlížeče.
Nemohu přidat do objednávky nové zboží - nevidím sloupec s nabídkou “Druhy výrobků”:
- pravděpodobně využíváte malou obrazovku PC se starším formátem 4:3 - lze vyřešit zmenšením velikosti zobrazení. Velikost zobrazení lze změnit přidržením klávesy Ctrl a klávesami + a - na numerické klávesnici nebo pomocí klávesy Ctrl a otočením kolečka na myši.
- Vysvětlení: pokud máte zobrazení příliš velké, sloupec s kategoriemi výrobků se do obrazovky nevejde a skryje se. Dnes se používají pro PC novější obrazovky s formátem 16:9 nebo 16:10, kde je obraz výrazně širší a vše přehlednější. Aplikace je navržena tak, aby fungovala i na starších monitorech 4:3. Pokud ale používáte zvětšení obrazu ve windows na více než 100%, zvětšují se Vám i lišty a vše kolem a zmenšuje se samotný prostor pro práci. Zde je pak potřeba zmenšit zobrazeni stránky v internetovém prohlížeči pomocí tlačítka Ctrl a - (mínus)
Nemohu se přihlásit do aplikace:
- kontaktujte nás na telefonním čísle 384 971 147 (PO - PÁ 8:00 - 16:00), nebo formou emailu na it@pekarnavacov.cz
V objednávce nevidím žádný sortiment:
- navštivte menu “Druhy výrobků" a vyplňte v jednotlivých kategoriích požadovaná množství. Následně při stisku tlačítka “Přejít do objednávky” se zobrazí pouze výrobky, které mají nějaká množství vyplněna.
Potřebuji zrušit objednávku, zastavit generování stálé objednávky na další týden, mám vynulované hodnoty v šedém sloupci, ale systém mi píše, že není splněna minimální částka objednávky:
- Řešení: Uzavřete objednávku pomocí tlačítka “Zahodit změny” do původního stavu a využijte tlačítko “Zrušit objednávku na DD.MM.RRRR”, systém se vás zeptá, zdali chcete zrušit objednávku na tento den, po stisku tlačítka “ANO” dojde ke zrušení objednávky na tento den. Pokud chcete zastavit generování stálé objednávky na další týden, vynulujte všechny hodnoty v šedém i oranžovém sloupci. Objednávka bude prázdná a není potřeba nic odesílat. Symbol objednávky se změní na šedý čtvereček s pomlčkou.
- Vysvětlení: Pokud na tento den máte pouze stálou objednávku a žádné množství v jednorázové objednávce, nelze zrušit stálou objednávku v režimu úpravy objednávky, ale musí být zrušení provedeno pomocí funkce “Zrušit objednávku na DD.MM.RRRR” a následně vynulovat všechna množství v šedém sloupci. Příznak objednávky u datumu se změní na šedý čtvereček s pomlčkou, což znamená, že na tento den nemáte žádnou objednávku a nevygeneruje se ani žádná na příští týden, jelikož v šedém sloupci nejsou žádné hodnoty.
Potřebuji zrušit objednávku na konkrétní datum, ale chci aby se na další týden vygenerovala stálá objednávka:
- Řešení: Využijte tlačítko “Zrušit objednávku na DD.MM.RRRR” - objednávka bude na tento datum zrušena, ale na příští týden se vygeneruje dle hodnot v šedém sloupci.
Hodnota objednávky je vyšší než minimální zadaná hodnota objednávky, ale systém píše, že není splněna minimální hodnota stálé objednávky:
- Řešení: Zkontrolujte hodnotu objednávky v šedém sloupci. V případě, že máte zájem využívat stálou objednávku (šedý sloupec) musí hodnoty vyplněné v tomto sloupci přesáhnout minimální hodnotu objednávky.
- Vysvětlení: Pokud by hodnota vyplněná v šedém sloupci nepřesáhla nastavené minimum objednávky, nemohla by se objednávka další týden sama odeslat. Pokud vyplníte nějaké množství do šedého sloupce, nemá množství vyplněné v oranžovém sloupci žádný vliv na kontrolu minimální hodnoty objednávky.
chci vytvořit doobjednávku, ale chybí tlačítko “Doobjednat”, v modrém řádku je napsáno “Doobjednávky ještě není možné vytvářet”:
- Řešení: Po uzavírce objednávek (Po-Pá 13:30, So 9:00), není možná cca 30 minut vložit doobjednávku - vyčkejte.
- Vysvětlení: Po uzavírce musíme všechny objednávky zpracovat, potvrdit a vytisknout dodací listy, teprve po té je možné do systému vložit doobjednávku